Op til 20 års garanti

Med vores filosofi om kvalitet, materialevalg og omhu for detaljerne følger vores garanti. Vi tilbyder dig op til 20 års garanti på vores møbler, brusebade, brusekabiner og brusevægge. På vores håndklædetørrere, badekar, armaturer og toiletter yder vi fem års garanti. En fordel for dig som kunde, og noget der gør købet endnu tryggere.

Produktgarantier

Produkter købt efter den 1/2 2021

Produktgarantier for Svedbergs

  • Badeværelsemøbler – 20 år (*)
  • Brus / brusekabine / skærmvæg – 20 år (*)
  • Badekar / håndklædetørrere / armaturer / WC / spejle / andet – 5 år (**)

(*) – materialegaranti på 20 år gælder kabinetter, skuffer, beslag, hængsler, porcelæn, glas, jern, aluminium. Garantierne gælder ved konstaterede fabrikationsfejl, forudsat at montering er sket i overensstemmelse med vores monteringsvejledninger, samt at man har fulgt plejeanvisningerne. Defekte dele erstattes med samme eller tilsvarende produkt fra det gældende sortiment. Eventuelle monteringsomkostninger erstattes ikke.

(**) – materialegaranti på 5 år gælder blandt andet badekar, håndklædetørrere, toiletter, armaturer, tilbehør mv.
Garantierne gælder ved konstaterede fabrikationsfejl, forudsat at montering er sket i overensstemmelse med vores monteringsvejledninger, samt at man har fulgt plejeanvisningerne.
Defekte dele erstattes med samme eller tilsvarende produkt fra gældende sortiment. Eventuelle monteringsomkostninger erstattes ikke.

Garantien omfatter ikke

Garantien gælder ikke ved skader eller fejl, som er opstået ved ydre påvirkning, normal slitage, forkert anvendelse eller forkert rengøring. Garantien gælder ikke slag, ridser eller slitage, som skyldes forkert installation eller lignende. Garantien omfatter heller ikke komponenter, der udgør forbrugsmaterialer. Garantien dækker ikke omkostninger til tredjemand og heller ikke omkostninger til andet end den leverede vare.

Garantien omfatter derfor eksempelvis ikke:

  • Elkomponenter (belysning, transformatorer mv.)
  • Vandlåse og afløb
  • Tætnings-, magnet- og slæbelister til brusenicher
  • Keramiske pakninger til armaturer

I tilfælde af reklamations- og garantisager

Vedrører sagen et produkt, skal du henvende dig til den forhandler, hvor du har købt produktet.
Drejer det sig om produkter i en nyindkøbt bolig, skal du anmelde fejlen til den, du har købt boligen af, som f.eks. et byggefirma, ejendomsselskab mv.
Hvis vi sender en servicetekniker ud for at afhjælpe en reklamations- eller garantisag, og det viser sig, at der ikke foreligger en produkt- eller garantifejl, debiterer vi de faktiske omkostninger, som opstår.
Husk at gemme kvittering/faktura på indkøbte produkter, eftersom dette er nødvendigt for, at vi skal kunne behandle reklamations- og garantisager, og vedlæg evt. billeder for at gøre sagsbehandlingen lettere.

Internet Explorer understøttes ikke som browser. Besøg meget gerne vores website via en anden browser